среда, 6 февраля 2013 г.

Модуль 11.Рефлексія

Перше, що хотілось написати: "Ось і закінчилась наша робота ...", але мабуть вона тільки починаєтсья. Сьогодні  уся "картинка" зібралась до купи. У 11 модулі мені дуже сподобалась презентація "Демонстрація портфоліо", ядумаю, що я її буду використовувати у своїй роботі. Ми усі молодці, гарно всі попрацювали. Бажаю усім успіхів!

Модуль 10.Рефлексія

При роботі з матеріалами цього модуля ми звернули увагу на необхідні педагогічні технології та прийоми навчання задля досягнення цілей навчання учнів за обраною темою. Обговорили, як керувати навчальним процесом у класі за допомогою комп'ютерних технологій. Я буду використовувати проблемні запитання, ретельно планувати процес навчання та самонавчання учнів. Планую більш ретельно опанувати роллю фасилітатора навчання учнів.

Модуль 9.Рефлексія

У цьому модулі ми обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні, проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів. Я намагалась при внесенні змін до плану вивчення теми врахувати навчальні потреби різних учнів. У своєї роботі я завжди намагаюсь адаптувати навчальний процес до потреб різних учнів з метою підвищення мотивації саморозвитку. Ми ознайомилися із класифікацією диференціації навчання та обговорили, на якому етапі проекту якій метод диференціації краще використовувати. Я ознайомилась із перевагами формуючого оцінювання.

Модуль 8.Рефлексія

У цьому модулі я дізналася про те, як можна використовувати різні засоби оцінювання для диагностики рівня розвитку учнів. Ми проектували власну систему оцінювання, обговорили ідеї залучення учнів до процесу оцінювання. З'ясували, що коли учні залучені до процесу оцінювання, вони розвивають навички самоконтролю над своїм навчанням і почувають себе успішними та здібними. Я буду більш широко використовувати методи само та взаїмооцінювання.

среда, 30 января 2013 г.

Модуль 7. Рефлексія

Під час роботи над модулем, я зрозуміла роль і призначення виконання учнівської роботи. З використанням шаблону створила уснівську статтю в середовищі Вікі. Зрозуміла, які труднощі чекають учнів.

Модуль 6. Рефлексія

Я   навчилася:
- додавати посилання і зображення у wiki середовище;
- створювати групові спільні веб статті та проводити їх редагування;
- створювати опитувальник для учнів та батьків;
- створювати таблицю.
Отримав багато нової  інформації про різноманітні сайти гіперпосилань.

Модуль 5. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: вияснив, що  використання Інтернет-ресурсів у навчальному процесі покращує навички учнів, дозволяє раціонально розподіли час при пошуках матеріалу для роботи, дослідження на різних сайтах. 
Сьогодні ми працювали в групах,  з електронними документами та обговорювали блоги.
Створював статтю у wiki середовищі,  редагувала її. Обговорювали питання про авторське право.